piątek, 21 listopada 2014

Prezent z podpisem Twojego Dziecka

Dzień dobry
Jakiś czas temu realizowałam nietypowe zamówienie na prezent ślubny. Pozwolę sobie nakreślić sytuację: rodzice małego Antosia, chcieli poza prezentem pieniężnym podarować Młodej Parze jakiś drobiazg. Antek jest chrześniakiem Pana Młodego więc stwierdziliśmy, że ciekawie będzie jeśli ten prezent będzie od dziecka. I w ten sposób powstała szkatułka opatrzona podpisem małego Antosia. W środku znalazły się słodycze. 

Rodzice przesłali skan podpisu a ja przeniosłam go na szkatułkę (w formie wypalenia). 
Bardzo lubię takie niecodzienne zamówienia bo skłaniają do wymyślenia nowych rozwiązań. 

A Wam podoba się takie rozwiązanie? 
Jeśli tak - zapraszam do zamawiania podobnych przedmiotów z podpisem dziecka lub Waszym. 











Podoba Ci się moja twórczość? Zapraszam do polubienia mnie na facebooku.